بازدید وزیر نیرو از مرکز پاسخگویی آب تهران
عباس علیآبادی، وزیر نیرو، با حضور در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تهران، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مشکلات مردمی در حوزه آب شرب قرار گرفت. وی بر لزوم پاسخگویی سریع، دقیق و محترمانه به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش هم میهن آنلاین و به نقل از ایرنا، عباس علیآبادی عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ تیرماه) از سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد؛ در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به تماسهای مردمی، رسیدگی به مشکلات مربوط به آب شرب و نحوه ثبت، پیگیری و حل درخواستهای شهروندان قرار گرفت.
سامانه ۱۲۲ بهصورت شبانهروزی فعال است و وظیفه آن دریافت، ثبت و پیگیری گزارشهای مردمی در زمینه افت فشار، قطع آب، شکستگی لوله، آلودگی احتمالی و سایر مسائل مرتبط با شبکه آبرسانی در سطح شهر تهران است.
در روزهای اخیر، با توجه به افزایش بیسابقه دمای هوا و رشد چشمگیر مصرف آب شرب در پایتخت، میزان تماس با این سامانه بهشکل قابل توجهی افزایش یافته است.
بر اساس گزارش مسئولان مرکز، روزانه هزاران تماس با سامانه ۱۲۲ برقرار میشود و کارشناسان این مرکز تلاش میکنند با ارائه راهنماییهای لازم و هماهنگی با واحدهای عملیاتی، مشکلات مردم را در سریعترین زمان ممکن پیگیری و برطرف کنند.
وزیر نیرو در این بازدید بر اهمیت پاسخگویی دقیق، سریع و محترمانه به شهروندان تأکید کرد و نقش سامانههای ارتباط مردمی را در مدیریت مصرف، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مشترکان حیاتی دانست.