| کد مطلب: ۲۰۲۹۲

احمد زیدآبادی:

جهت هدایت!

جهت هدایت!

روزنامه نگار و فعال سیاسی در کانال تلگرام خود نقش برخی مسئولان روزنامه کیهان در بازجویی و هداست اعضای حزب توده را نوعی هدایت معکوس خوانده که در واقع سران آن حزب مسئولان این روزنامه را هدایت کرده اند.

آنچه می خوانید متن تلگرامی است که احمد زیدآبادی در کانال خود درباره نقش برخی مسئولان روزنامه کیهان در بازجویی اعضای حزب توده منتشر کرده است:

«گفته می‌شود برخی مسئولان روزنامۀ کیهان در بازجویی و "هدایت" اعضای بازداشت شدۀ حزب تودۀ ایران در دهۀ ۶۰ نقش داشته‌اند. اگر چنین خبری صحت داشته باشد، به نظرم "جهتِ هدایت" معکوس رخ داده است. بدین معنا که به جای آنکه مسئولان کیهان، سران حزب توده را "هدایت" کنند، سران حزب، مسئولان این روزنامه را "هدایت" کرده‌اند! وگرنه چه دلیلی دارد که سیاست خارجی مورد علاقۀ کیهان و سایت "پیک‌نت" و "راه‌ توده" عیناً شبیه هم باشد بخصوص در بخش حمایت قرص و محکم و یک‌طرفه از روسیۀ پوتین؟ اما بعد! برخی از هموطنان توده‌ای در خارج از کشور گلایه کرده بودند که چرا من پیک‌نت و راه توده را به حساب حزب توده می‌گذارم. از آنها درخواست کردم که نسبت این دو رسانه را با حزب به طور شفاف اعلام کنند تا حسابش را جدا کنم، اما خبری نشد یا من در جریان قرار نگرفتم. اگر در حزب توده انشعابی رخ داده است، بدون اذعان رسمی به آن، نمی‌توان دیگران را به بی‌دقتی متهم کرد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی