| کد مطلب: ۱۸۳۰۷

ترامپ را دوباره شکست خواهم داد

ترامپ را دوباره شکست خواهم داد

رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی خبری، در پاسخ به سوالی درباره افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی گفت: «من با صلاحیت‌‌ترین فرد برای ریاست‌‌جمهوری هستم. قبلاً ترامپ را شکست داده‌ام و دوباره او را شکست خواهم داد.»

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی خبری، نشست ناتو را موفقیت‌آمیز خواند و درباره جنگ اسرائیل در غزه نیز گفت: «در تلاش هستیم به جنگ غزه پایان دهیم، گروگان‌ها را آزاد کنیم و صلح را برقرار کنیم. در حال پیشرفت هستیم و این روند مثبت است.»

بایدن در پاسخ به سوالی درباره افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی گفت: «من با صلاحیت‌‌ترین فرد برای ریاست‌‌جمهوری هستم. قبلاً ترامپ را شکست داده‌ام و دوباره او را شکست خواهم داد.»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «به کارنامه‌ام و تغییرات مثبت اقتصادی که ایجاد کرده‌‌ام نگاه می‌‌کنم و این مرا مطمئن می‌کند که می‌توانم در کارم موفق شوم.»

بایدن در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا «کامالا هریس» معاونش را جایگزین خودش خواهد کرد به اشتباه معاونش را ترامپ خواند و گفت: «ببینید، اگر فکر نمی‌کردم او واجد شرایط باشد، من معاون رئیس‌جمهور ترامپ را به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور انتخاب نمی‌کردم.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی