| کد مطلب: ۱۵۲۹۵

بهترین ایده‌ها برای سورپرایز کردن معلمان

بهترین ایده‌ها برای سورپرایز کردن معلمان

روز معلم یا بهتر بگوییم هفته معلم بهترین فرصت است برای قدردانی از زحمات، فداکاری‌ها و تلاش‌های معلمان در جهت رشد و آگاهی ما. البته این قدردانی منحصر به معلم مدرسه و استاد دانشگاه نیست. در واقع هر کس که در هر زمینه ای به شما آموزش می­دهد معلم شما محسوب می­شود. دانش آموزان، دانشجویان و حتی دوستان و خانواده معلم‌ها و اساتید می‌‌توانند در این مناسبت، عشق، احترام و قدردانی خود را نسبت به این قشر دوست داشتنی جامعه نشان دهند. روش‌های مختلفی برای ابراز این احساسات و تشکر از معلم‌ها وجود دارد. در این مقاله چند ایده جذاب برای سورپرایز کردن معلم‌ها را به شما پیشنهاد می‌‌دهیم. لازم به ذکر است که با تخفیف روز معلم که توسط فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌‌شود، می‌‌توانید کالا‌ها و محصولات مورد نیاز خود برای اجرایی کردن این ایده‌ها را با هزینه کم تری تهیه کنید.

برگزاری یک جشن کوچک در روز معلم

اگر دانش آموز و دانشجو هستید و در هفته معلم کلاس‌های شما برگزار می‌‌شود، می‌‌توانید تبریک روز معلم را با برگزاری یک جشن کوچک همراه کنید. زیاد بودن تعداد افراد در کلاس‌های درس باعث می‌‌شود عملیات سورپرایز راحت تر انجام شود. تنها کافی است هر کس مسئولیتی را در این باره قبول کند و به بهترین نحو ممکن برای اجرای آن تلاش کند.

به عنوان یک پیشنهاد خوب، باید بدانید که خرید آنلاین محصولاتی که برای برگزاری جشن نیاز دارید، مثل ظروف یک بار مصرف، خوراکی‌ها، وسایل تزئین و ... می‌‌تواند به طرز چشمگیری در زمان شما صرفه جویی کند. حتی می‌توانید هدیه‌های خود را هم آنلاین سفارش دهید.  برای این کار تنها کافی است به دیجی کالا مراجعه کنید. همانطور که می‌‌دانید در این فروشگاه بزرگ همه چیز در دسترس شما قرار دارد. از سوپر مارکت دیجی کالا نیز می‌‌توانید برای خرید خوراکی‌های لازم استفاده کنید. با وارد کردن کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا هم هزینه ارسال نمی‌دهید و خریدی مقرون به صرفه تر خواهید داشت.

آماده کردن کلیپ اختصاصی

یکی از ایده‌های جذابی که می‌‌توانید برای تبریک روز معلم به کار ببرید، آماده کردن یک کلیپ اختصاصی است. به طور مثال، دانش آموزان و دانشجویان می‌‌توانند به نوبت درباره معلم خود در حد چند جمله کوتاه صحبت کرده و از او تشکر کنند. سپس با کنار هم قرار دادن این ویدیو‌های چند ثانیه ای می‌‌توانید یک کلیپ به یاد ماندنی و جذاب بسازید. البته،، اگر در طول سال تحصیلی عکس‌ها و فیلم‌ها مناسبی از کلاس خود و در کنار معلمتان تهیه کرده باشید، با کنار هم قرار دادن آن‌ها نیز می‌‌توانید یک ویدئو زیبا و خاطره انگیز بسازید.

خرید هدیه روز معلم

2

یکی از ساده ترین راه‌هایی که برای تبریک هر مناسبت وجود دارد، هدیه خریدن است. شما می‌‌توانید با خریدن یک کادو مناسب این روز را به معلم خود تبریک بگویید. محصولات بسیار متفاوتی هستند که می‌‌توان به عنوان هدیه روز معلم خریداری کرد. البته همه چیز به سلیقه معلمتان، رده سنی او، جنسیتش و البته مقدار بودجه شما بستگی دارد. لوازم دیجیتالی، کتاب و نوشت افزار‌های مختلف، ماگ و لیوان، تابلو‌های دکوراتیو، لوازم تزئینی، شمع و انواع اکسسوری‌ها را می‌‌توانید به عنوان هدیه برای معلم خود تهیه کنید.

یکی از هدیه‌های جذابی که می‌‌توانید برای این مناسبت خریداری کنید، صنایع دستی است. مخصوصاً اگر در شهری به جز زادگاه خود مشغول تحصیل هستید، با خرید صنایع دستی شهر خود به عنوان هدیه، ضمن سورپرایز کردن معلم خود می‌‌توانید فرهنگ و هنر شهرتان را نیز انتقال دهید.  به طور کلی، برای انتخاب هدیه بهتر است به یک فروشگاه آنلاین مراجعه کنید تا بتوانید همه این محصولات را در کنار هم مشاهده و مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. ما بازار آنلاین با سلام را برای این کار به شما پیشنهاد می‌‌کنیم. در این پلتفرم می‌‌توانید همه محصولات را در فروشگاه‌ها و تولیدی‌های مختلف مشاهده کرده و در نهایت بهترین را انتخاب کنید. به علاوه، کد تخفیف باسلام برای خریدی مقرون به صرفه تر به شما کمک خواهد کرد.

تهیه بلیت برای تماشای آثار فرهنگی و هنری

یکی از فاکتور‌های مناسب برای انتخاب بهترین روش سورپرایز کردن هر شخص، توجه به موقعیت اجتماعی و شغل است. با توجه به این که معلم و استاد شما یک شغل فرهنگی را انتخاب کرده، می‌‌توان نتیجه گرفت که احتمالاً از رویداد‌های فرهنگی، آموزشی و حتی هنری لذت خواهد برد. به همین دلیل می‌‌توانید امکان بازدید از یک چنین رویدادی را برای او فراهم کنید. تهیه بلیت سینما، تئاتر، نمایشگاه‌های مختلف، کنسرت و ... یا رزرو صندلی در سمینار‌های علمی‌‌می‌‌تواند ایده‌ جذابی باشد. اگر با معلم خود صمیم ی‌‌هستید می‌‌توانید در این رویداد‌ها همراهش باشید، همچنین خرید دو بلیت برای معلم خود و همراه دلخواهش نیز می‌‌تواند ایده هوشمندانه ای باشد.

تهیه هدیه‌های دست ساز

اگرچه خریدن هدیه جذاب است؛ اما ساختن هدیه‌های دست ساز نشان می‌‌دهد که طرف مقابل چقدر برای شما ارزشمند است. به همین دلیل، اگر مهارتی برای ساخت وسایل جذاب دارید، حتماً از آن استفاده کنید. زیور آلات، وسایل دکوری، تابلو‌های نقاشی و خطاطی، عکس‌های جذاب، بوک مارک، حتی پختن کیک و شیرینی و یا هر محصول دیگری که قادر به ساخت و تولید آن هستید، می‌‌تواند یک ایده جذاب برای تبریک روز معلم باشد.

به علاوه، اگر کودکان دبستانی دارید که دوست دارند به معلم خود هدیه بدهند، می‌‌توانید به آن‌ها برای ساخت یک کاردستی، طراحی و تزئین یک کارت پستال یا حتی کشیدن یک نقاشی ویژه ایده بدهید و کمک کنید. فراموش نکنید که برای ابراز قدردانی حتماً لازم نیست که هدیه‌های گران قیمت تهیه کنید و حتی یک شاخه گل هم می‌‌تواند کافی باشد.

اجرای یک سرود یا دکلمه دست جمعی

این پشنهاد بیشتر برای کودکان و دبستانی‌ها مناسب است. البته به شرطی که کسی بتواند به عنوان راهنما و مربی با آن‌ها تمرین کند. بچه‌ها می‌‌توانند یک شعر یا دکلمه متناسب با این مناسبت را یاد بگیرند و برای معلم خود اجرا کنند. بدون تردید یک معلم از دیدن هیچ چیز به اندازه این تلاش و همکاری گروهی خوشحال نمی‌‌شود. دانش آموزان می‌‌توانند به محض ورود معلم خود به کلاس، این اجرا را به او تقدیم و یک خاطره فراموش نشدنی برای او بسازند.

تزئین کلاس درس

یکی از کارهای جذابی که می‌‌توانید برای سورپرایز کردن معلم خود انجام دهید، تزئین کردن کلاس درس است. این کار نه تنها در نگاه اول معلم شما را شگفت زده و خوشحال می‌‌کند، بلکه می‌‌توانید با نگه داشتن این تزئینات حس و حال هفته گرامی‌‌داشت معلم را برای مدتی در کلاس خود زنده نگه دارید. از دیگر مزیت‌های این روش می‌‌توان به هزینه مناسب آن اشاره کرد. خرید لوازم تزئینی و چند بادکنک زمانی که هزینه آن بین دانش آموزان تقسیم می‌‌شود چندان گران نخواهد بود.

سورپرایز کردن معلم خارج از محیط آموزشی

 اگر دانشجو و یا دانش آموز دبیرستانی هستید می‌‌توانید این ایده را هم برای سورپرایز کردن معلم خود بررسی کنید. شما می‌‌توانید به همراه جمعی از دوستانتان، معلم محبوب خود را برای صرف ناهار، شام و یا حتی عصرانه به یک رستوران یا کافی شاپ دعوت کنید. این دورهمی ‌‌خارج از محیط‌های رسمی‌‌آموزشی می‌‌تواند به صمیمیت میان شما بسیار کمک کند. همچنین، اگر با استاد یا معلم خود صمیمی ‌‌هستید و یا تفاوت سنی زیادی ندارید، تدارک یک پیک نیک جذاب هم می‌‌تواند فکر جالبی باشد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی