یک همکاری استراتژیک
سرویس فیلمنت به سوپراپلیکیشن تپسی اضافه شد. از این بهبعد کاربران تپسی میتوانند فیلمها و سریالهای این پلتفرم را بهصورت رایگان و بدون خرید اشتراک تماشا کنند.
گروه صنعتی گلرنگ که زمستان سال گذشته ۷۰ درصد سهام تپسی را خریده و چند ماه پیش اعلام کرده بود، قرار است آن را به یک سوپراپلیکیشن تبدیل کند، کمکم از برنامههایش برای این سوپراپ رونمایی میکند. همکاری این سوپراپ با فیلمنت نیز در راستای همین برنامههاست. فیلمنت هم ازجمله سرمایهگذاریهای گروه گلرنگ در اکوسیستم نوآوری است. مصطفی حسینی، مدیرعامل تپسی، پیشتر و در جلسه رونمایی از سوپراپلیکیشن تپسی گفته بود احتمالاً با سایر شرکتهایی که گروه گلرنگ روی آنها سرمایهگذاری کرده ولی سهام حداکثری ندارد، همکاری خواهند کرد تا بتوانند سرویسهای متنوعتر و جذابتری به کاربران خود ارائه دهند، اما نمیتواند درباره نحوه و چگونگی این همکاریها صحبت کند. به نظر میرسد این همکاری سرآغاز یک مسیر باشد.