| کد مطلب: ۲۲۸۱۰

خطر حذف برای تتر

خطر حذف برای تتر

تتر به‌عنوان پرمصرف‌ترین استیبل‌کوین بازار ارزهای دیجیتال نتوانسته مجوز‌های فعالیت براساس قوانین میکا را به دست آورد و با اجرایی شدن این قوانین تا پایان سال میلادی در اروپا غیرمجاز شناخته می‌شود.

تتر به‌عنوان پرمصرف‌ترین استیبل‌کوین بازار ارزهای دیجیتال نتوانسته مجوز‌های فعالیت براساس قوانین میکا را به دست آورد و با اجرایی شدن این قوانین تا پایان سال میلادی در اروپا غیرمجاز شناخته می‌شود. اما همزمان با تولد ۱۰ سالگی تتر، اخبار منتشر‌شده نشان می‌دهد صرافی‌های آمریکایی مانند کوین‌بیس هم با پیروی از این قوانین، این استیبل‌کوین را حذف خواهند کرد.

به گزارش پیوست، تا پایان سال میلادی مجموعه قوانین میکا که وظیفه آن تنظیم تجارت ارزهای دیجیتال اعلام شده، اجرایی می‌شود. از نظر این قوانین استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر به‌رسمیت شناخته نمی‌شوند و تاکنون هم مجوزی برای فعالیت آنها در اتحادیه اروپا صادر نشده است. این درحالی‌است که تتر به‌عنوان پرمصرف‌ترین استیبل‌کوین جهان با ارزش بازاری در حدود ۱۲۰ میلیارد دلار، هنوز مجوزی برای فعالیت دریافت نکرده و به همین دلیل در خطر حذف از پلتفرم‌های معاملاتی بین‌المللی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی