| کد مطلب: ۱۷۴۲۷
فیدیلیو بازیگر جدید سفارش آنلاین غذا می‌شود؟

فیدیلیو بازیگر جدید سفارش آنلاین غذا می‌شود؟

فیدیلیو، پلتفرمی که به مدت ۱۵ سال در حوزه راهنمایی و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌ها فعالیت داشته، به‌طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است.

به گزارش کارنگ و براساس اعلام خود فیدیلیو، این پلتفرم در 15 سال گذشته حدود یک‌میلیون کاربر را به خود جذب کرده است. فیدیلیو درباره فعالیت تازه خود در حوزه سفارش آنلاین غذا گزارش داده که در 20 ‌روز توانسته به پنج هزار کاربر خدمات دهد که ۹۵درصد این خدمات با موفقیت انجام شده‌اند.

برخی وب‌سایت‌های فعال در حوزه استارتاپی بیان کرده‌اند که فیدیلیو با برند خود این شرکت اقدام به رساندن سفارش غذای کاربران کرده است؛ در‌حالی‌که «کارنگ» در گفت‌وگو با امیراحمد برکتین، مدیرعامل «میاره» متوجه شد که در این مدت لجستیک این شرکت برعهده پلتفرم میاره بوده است.

گفتنی است نسخه بتای این پلتفرم حدود 30 روز پیش شروع به کار کرد و قرار است نسخه نهایی آن در سه سطح محصول یعنی مشتری، فروشنده و پشتیبانی به‌زودی شروع به فعالیت کند.

دیدگاه