برق قطع شده بود
ابتدای این هفته برای بلوبانک سامان چندان خوشایند نبود. اختلال گسترده سبب شد تا کاربران این بانک نتوانند برای ساعاتی از خدمات کارت یا اپلیکیشن بلو استفاده کنند.
هرچند در فضای توئیتر شایعه هکشدن بلوبانک دستبهدست میشد، اما روابط عمومی این بانک اعلام کرده اختلال پیشآمده بهدلیل نوسانات برق در سرویسدهنده به مرکز دادههای بلو (سامانتل) رخ داده است.
بخش انتهایی اطلاعیه روابط عمومی بلو نشان میدهد که آنها نیز نیمنگاهی به شایعات اخیر داشتهاند. آنها بابت مشکل پیشآمده، از کاربران عذرخواهی کرده و اعلام کردهاند: «بلو خود را محافظ دادههای مشتریان میداند و به اطلاع میرساند در حال حاضر سرویس بلو همچون سالهای اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که براساس درسآموختههای خود از این اتفاق، مشکلات احتمالی آینده را پیشبینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.»