| کد مطلب: ۲۱۷۹۲

وزیر دفاع:

تفکر مقاومت با بمب و کشتار جمعی از بین نمی‌رود

تفکر مقاومت با بمب و کشتار جمعی از بین نمی‌رود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: غاصبان صهیونیست اگر گمان می‌کنند با اقدام‌های تروریستی می‌توانند مقاومت را از بین ببرند، سخت در اشتباهند زیرا روحیه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به شکست کشانده است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده، در حاشیه عیادت شماری از مجروحان لبنانی حملات تروریستی صهیونیست‌ها، با محکوم کردن جنایات رژیم تروریست اسرائیل در غزه و لبنان افزود: اندیشه جهاد و مقاومت هرگز با بمب و کشتار جمعی از بین نمی‌رود.

وی ضمن طلب شفا و بهبودی برای مجروحان این حوادث از درگاه خدواند متعال، از نزدیک با روند درمان آنها مطلع شد و گفت: اقدامات درمانی خوبی برای این عزیزان انجام شده است و روند درمان تا بهبودی کامل مجروحان ادامه خواهد یافت.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه، اندیشه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان ، برگرفته از تعالیم اسلامی و ریشه قرآنی دارد گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم ، ما باید در برابر ظلم و ظالم از جمله صهیونیست ها مقاومت کنیم و این حرکت تا نابودی کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه این گونه اعمال ضد بشری فقط و فقط از رژیم صهیونیستی آن هم با حمایت آمریکا و اروپا متصور است، خطاب به غربی‌ها گفت: انسان متاثر می شود چگونه نظم جهانی که غرب از آن دم می‌زند، این گونه منجر به نسل کشی و آسیب به غیرنظامیان شده است؟

امیر نصیرزاده با ضروری دانستن اجرای تدابیر بازدارنده کشورهای مسلمان و ملل آزاده جهان در برابر جنایات صهیونیست ها خاطر نشان کرد: کشورهای مسلمان نباید فقط به محکوم کردن صرف این جنایات اکتفا کنند بلکه لازم است با قطع مناسبات سیاسی و اخراج سفرای این رژیم و پایان دادن به روابط اقتصادی خود به این رژیم برای قطع نسل کشی فشار وارد و زمینه نابودی آنرا را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به بهره گیری صهیونیست‌ها ازوسایل ارتباطی برای اعمال تروریستی افزود: این گونه رفتارها موجب برهم خوردن قواعد تجاری بین کشورها می‌شود؛ زیرا قاعده بر این است که شرکت‌های تجاری و سازندگان ابزارهای ارتباطی باید به‌گونه‌ای این وسایل را تولید کنند خطری برای مصرف کنندگان نداشته باشد، نه اینکه این ابزار به بمب و عامل ترور تبدیل شوند

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی