| کد مطلب: ۲۱۶۳۳

باید ماشین کشتار صهیونیستی متوقف شود

باید ماشین کشتار صهیونیستی متوقف شود

قالیباف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رفتنی است چراکه ظلم پایدار نمی‌ماند، تصریح کرد: «پس از آن مردم جهان عاملان و آمران این جنایت را محاکمه خواهند کرد.»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ترور و کشتار جمعی مردم لبنان را در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران مردم بی‌دفاع به شدت محکوم می‌کند، تصریح کرد:«همچنین مراتب همدردی خود را با قربانیان این حادثه تروریستی اعلام می‌کنیم.همچون گذشته حامی دولت و ملت سربلند لبنان هستیم. رژیم خبیث صهیونیستی ثابت کرده است که بی‌آبروترین جنایتکار تاریخ انسانیت است. آنها بی‌پروا کودکان را به قتل می‌رسانند، نسل‌کشی می‌کنند و با عملیات‌های تروریستی کور بی‌گناهان را به کام مرگ می‌کشانند و به این اقدامات افتخار می‌کنند.

تمام این مسائل در حالی رخ می‌دهد که این جنایتکاران در کنگره آمریکا مقابل چشم جهان، ایستاده تشویق می‌شوند تا تمام ارزش‌های انسانی به سخره گرفته شود. آمریکا و ایادی اروپا تنها زمانی به قوانین بین‌المللی تاکید دارند که برای آنها و متحدان آنها نفعی داشته باشد. اما در نهایت هیئت حاکمه آمریکا حاضر است بشریت را برای منافع مجتمع نظامی، صنعتی و صهیونیسم بین‌المللی قربانی کند.»قالیباف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رفتنی است چراکه ظلم پایدار نمی‌ماند، تصریح کرد: «پس از آن مردم جهان عاملان و آمران این جنایت را محاکمه خواهند کرد.» وی در ادامه افزود:«باید ماشین کشتار صهیونیستی با همراهی تمام کشورها و عدالتخواهان جهان به‌خصوص دولت‌های مسلمان متوقف شود و هرچه زودتر صلح در غزه برقرار گردد.»

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی