| کد مطلب: ۲۱۴۰۶

روزنامه جمهوری اسلامی؛

کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به طالبان/ نماینده طالبان باید گوشش را می گرفت

کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به طالبان/ نماینده طالبان باید گوشش را می گرفت

جمهوری اسلامی نوشت: بی‌احترامی نماینده اعزامی طالبان به کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی که با برنخاستن به هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه افتتاحیه این کنفرانس در روز پنجشنبه 29 شهریور در تهران صورت گرفت، کاملاً منطبق با ماهیت این گروه بوده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نوشت: بی‌احترامی نماینده اعزامی طالبان به کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی که با برنخاستن به هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه افتتاحیه این کنفرانس در روز پنجشنبه ۲۹ شهریور در تهران صورت گرفت، کاملاً منطبق با ماهیت این گروه بوده و نباید باعث تعجب شود.

این نماینده طالبان، صداقت نشان داده و با بی‌اعتنائی به سرود جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد واقعی خود را در برابر دوربین‌ها به همه فهماند و بر این واقعیت تأکید کرد که این گروه نه وحدت امت اسلامی را قبول دارد، نه برای نظام جمهوری اسلامی ارزشی قائل است و نه ذره‌ای از مطالبات انحصارطلبانه خود که براساس آن درصدد گسترش خلافت مورد نظر خود به تمام کشورهای اسلامی و سپس به هر نقطه دیگر جهان است، کوتاه نخواهد آمد. این بی‌احترامی، ناشی از اعتقادات مذهبی طالبان است.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی