| کد مطلب: ۲۰۸۵۰

حمله جدید مدیرمسئول کیهان به پزشکیان؛ نیروهای انقلابی را طرد کردید!

حمله جدید مدیرمسئول کیهان به پزشکیان؛ نیروهای انقلابی را طرد کردید!

حسین شریعتمداری در یادداشتی جدید باری دیگر به دولت پزشکیان تاخت.

اعتمادآنلاین نوشت؛ حسین شریعتمداری بار دیگر از مسعود پزشکیان به دلیل آنچه سپردن مسئولیت‌ها به «افراد زاویه‌دار»‌ خوانده انتقاد کرده است.

 بخش‌های مهم یادداشت او را در ادامه می‌خوانید:

قرار بوده و هست که رئیس‌جمهور محترم پست‌های کلیدی و نقش‌آفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند. چرا که افرادی از این دست نه فقط نمی‌توانند برای رئیس‌جمهور و دولت ایشان همراهان همدلی باشند، بلکه زمینه‌ساز آسیب‌های جدی و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دولت و نظام و منافع ملی نیز خواهند بود.

این واقعیت تلخ نمی‌تواند و نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متاسفانه برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویه‌دار در برخی از مسئولیت‌های حساس و کلیدی هستیم.

 

این حرکت خطرناک و پلشت به بهانه  - بخوانید با اسم رمز- «‌وفاق ملی‌» صورت می‌پذیرد! به بیان دیگر، در پوشش وفاق ملی که پدیده قابل تقدیری است، افراد زاویه‌دار و بد‌سابقه به کار گرفته می‌شوند که مفهوم دیگر آن طرد و نفی نیروهای متعهد و انقلابی است.

 

در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی و اجتماعی، سپردن مسئولیت‌های حساس و تعیین‌کننده به افرادی که با نظام حاکم زاویه دارند، «‌وفاق ملی‌»! نامیده می‌شود؟! مفهوم و تعریف شناخته‌شده وفاق ملی در همه فرهنگ‌ها، استفاده از تمامی نیروهای وفادار به نظام صرفنظر از سلیقه‌های سیاسی متفاوت آنهاست.

 وفاداری و پایبندی به مبانی و اصول نظام، خمیرمایه و اساس و مبنای وفاق ملی است و بدیهی است که سپردن مسئولیت به افراد زاویه‌دار با مبانی نظام در هیچ تعریفی نمی‌تواند «‌وفاق ملی‌» تلقی شود!

 سپردن پست‌ها و مسئولیت‌های کلیدی به آنها، اقدامی خطرناک و در تقابل آشکار با منافع ملی و سلامت نظام است.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی