| کد مطلب: ۲۰۰۲۰

می‌خواهند موزه عبرت بنا کنند

می‌خواهند موزه عبرت بنا کنند

علی جعفری، معاون ستاد سعید جلیلی با انتشار یادداشتی نکته‌هایی را درباره حواشی پس از انتخابات بیان کرد.

در بخشی از این یادداشت که در توئیتر او منتشر شده، آمده است: «ظاهراً عزم کرده‌اند یک موزه عبرت سیاسی در تهران بنا کنند و نوپایه‌گان سیاسی را به آنجا ببرند و در همان ابتدای کار عواقب نافرمانی از اراده‌ی سیاسی سیستمی را نشان‌شان بدهند.»

او در ادامه نوشت: «مثلاً بگویند این جلیلی است که از اراده ما در انتخابات ریاست‌جمهوری تبعیت نکرد، ببین چگونه با منافقین یکی شد و تمامش کردیم. این رائفی‌پور است، در انتخابات مجلس اراده ما که از آستین شانا بیرون آمده بود را ناکار کرد، ببین چه پرونده‌هایی برایش باز شد و مؤسسه‌اش فرقه نام گرفت. این یکی ثابتی است، در مجلس خوب دو دو و چهار چهار نکرد، ببین چگونه دور بعد ردصلاحیت شد. این میرباقری است، نه‌تنها در انتخابات از ما حمایت نکرد، بلکه نگاه تمدنی داشت و در اقتصاد و سیاست متفاوت می‌اندیشید، ببین چگونه در رسانه لجن‌مال شد. این یکی از اراده رسانه‌ای ما تبعیت نکرد، آن یکی خیلی حرف گوش‌کن نبود، آن بالایی از عدالت می‌گفت، این پایینی زیادی اهل مبارزه با فساد بود و الی آخر.»

در بخش پایانی این یادداشت آمد:«خلاصه می‌خواهند هرکسی را که از اراده‌ی بالادستی‌ها در هر حوزه‌ای تبعیت نکرده را مایه عبرت کنند، تا بقیه ماست‌ها را کیسه کنند‌. البته این اولین بار نیست که چنین قصدی کرده‌اند، اما صاحب این کشور و انقلاب بعد از حضرت حجت روحی‌فداه، مولا و مقتدایمان حضرت آقا همانگونه که تاکنون مانع حذف سیستمی و اتوبوسی نیروهای انقلابی شده‌اند این بار نیز اجازه نخواهند داد این خواب آشفته تعبیر شود. ضمن اینکه ایشان نه‌تنها اجازه نخواهند داد، بلکه توصیه به حفظ و تقویت بنیه بدنه ۱۴ میلیونی جوان و پرشور و نشاط برای گره‌گشایی از مشکلات انقلاب نیز داشته‌اند.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی