| کد مطلب: ۱۷۸۲۴

طرحی نو دراندازیم

طرحی نو دراندازیم

مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم پس از راهیابی به دور دوم انتخابات، با انتشار ویدئویی خطاب به مردم گفت: «از اعماق وجودم به زنان، مردان، دختران، پسران و فرزندان ایران عزیزم درود می‌فرستم؛ از اینکه نتوانستم در مدت کوتاه فرصت تبلیغات و گفت‌وگوها خدمت مردم در تمام استان‌ها برسم، شرمنده‌ام.»

او با بیان اینکه از طریق این پیام ویدئویی چند کلامی با مردم صحبت می‌کنم، گفت: «اقبال لاهوری شعر زیبایی دارد که می‌گوید مانند صبا خیز و وزیدن دگرآموز، دامان گل و لاله کشیدن دگرآموز، اندر دلک غنچه خزیدن دگرآموز، موئینه به بر کردی و بی‌ذوق تپیدی، آنگونه تپیدی که بجایی نرسیدی، در انجمن شوق تپیدن دگرآموز».

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: «ما باید یک بار دیگر برخیزیم و طرحی نو دراندازیم؛ با کمک مردم و همه عزیزان در این کشور از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها، با هم دست به دست هم داده و برای ایران‌مان و نجات کشورمان از فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی تلاش کنیم تا آن را نابود کرده و از بین ببریم. امیدوارم حضور مردم پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی برای تغییر در نگاه، رفتار، گفت‌وگو و تقسیم و تخصیص منابع باشد. مردم من را به‌خاطر آنکه نتوانستم خدمت آن‌ها در تمام استان‌ها برسم، ببخشند؛ ان‌شاءالله با حضور مردم بتوانیم با قدرت بالا بیایم و همراه مردم برای نجات ایران تلاش خواهم کرد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی