| کد مطلب: ۱۷۴۱۳

حواشی مناظره طولانی‌تر از افتتاحیه جام جهانی!

حواشی مناظره طولانی‌تر از افتتاحیه جام جهانی!

روز دوشنبه ۲۸ خرداد، اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی از تلویزیون ایران پخش شد، اما آنچه که اهمیتی نداشت وقت مردم بود.

محمد جلالی

روزنامه‌نگار

با وجود آنکه اعلام شده بود مناظره از ساعت ۶ عصر به مدت ۴ ساعت پخش می‌شود اما شروع آن از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه بود و در کمال تعجب صدا و سیما مشتاق به حواشی پررنگ‌تر از متن!

مدت زمان مناظره از افتتاحیه جام جهانی و المپیک نیز فراتر رفت و شیره نه تنها مناظره کننده‌ها بلکه مشاهده کننده‌ها را هم کشید.

هر چه نشستیم شروع نمی‌شد از رژه یک به یک نماینده‌ها در هنگام ورود به صدا و سیما گرفته تا ادای احترام به شهدای گمنام، تصاویری از ورودشان به سالن قرعه کشی مناظره و در ادامه آماده شدن برای نماز مغرب و عشا...

مجری‌ها بارها اعلام کرد که باعث افتخار است اعداد مناظره‌ها از ۳ به ۵ رسیده و این یکی از آن ۵ مناظره است اما دقت نکردند که زمانبر شدن مناظره می‌تواند به خستگی مخاطبین بیانجامد.

حداقل صدا و سیما نیاز بود سین برنامه را اعلام کند تا مخاطب تکلیف خود را بداند که این کار را هم نکرد تا همه را شگفت زده نماید.

بد نبود برای کاهش حاشیه‌ها و اتحاد و همدلی نامزدها (حداقل در ظاهر) همه همگام با هم پس از ادای احترام به شهدای گمنام، بلافاصله مراسم قرعه‌کشی انجام و در کمتر از ۲۰ دقیقه سر و ته ماجرا برای افتتاحیه ختم به بخیر می‌شد.

صدا و سیما چاره‌ای نداشت در میان مناظره تبلیغاتش را هم به نمایش بگذارد و کارشناسان تحلیلگر را به صف کند و در نهایت اگر وقتی می‌شد، نظر کاندیداها را بگیرد.

فقط می‌توانیم امیدوار به آن باشیم که این افتتاحیه پررنگ و لعاب مربوط به همین مناظره نخست بود و بس!

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی