| کد مطلب: ۱۵۲۰۴

اقدامات فراجا جای تقدیر دارد

اقدامات فراجا جای تقدیر دارد

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله سپاه پاسداران در مورد طرح نور گفت: این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است. این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله سپاه پاسداران در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب و عفاف، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است، زیرا ممکن است در اجرا، یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»

او همچنین گفت: «این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است. این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی