| کد مطلب: ۱۰۸۵۵

مقامات

Azari-Jahromi آذری جهرمی

تصمیم برای دور ریختن سرمایه اجتماعی 

محمدجواد آذری‌جهرمی، در کانال تلگرامی خود با ذکر خاطره‌ای درباره واکنش حسن روحانی به ماجرای صادق بوقی نوشت: «آقای روحانی از آقای نوبخت -که اهل گیلان هستند- پرسید: این «آوووو» در گویش گیلانی چه معنایی می‌دهد؟ یکباره همه جمع - از اینکه آوازه‌ی شادی صادق بوقی تا کجاها که نرسیده- خندیدند و من با خودم فکر می‌کردم ممکن است این سوال حتی در خانواده آنکه دستور برخورد با صادق بوقی هم داد، پرسیده شده باشد…» او در ادامه نوشت: «خدا قوت! تصمیمات مؤثری برای دور ریختن هر چه بیشتر «سرمایه اجتماعی» گرفته‌اید…» 

mahsooli صادق محصولی

خدمات احمدی‌نژاد را نادیده نگیریم 

صادق محصولی، دبیرکل جهبه پایداری در گفت‎‌وگو با خبرگزاری فارس درباره علت تغییر محمود احمدی‌نژاد در گذر زمان گفت: «بنده اصلی‌ترین عامل تغییر در ایشان را عدم آمادگی درونی می‌بینم. اینکه بعضاً مطرح می‌شود که فلانی مؤثر بود، بهمانی مؤثر بود؛ بنده این را رد نمی‌کنم، اما این را اصل نمی‌دانم. اصل، آن تغییرات درونی است که باعث می‌شود فلانی‌های بیرون اثرگذاری‌شان مؤثر واقع شود.» او ادامه داد: «آقای احمدی‌نژاد به لحاظ اجرایی انصافاً موفق بود و خدمات بسیار بزرگی هم انجام داد. ایشان از جهت عدالت‌محوری و عدالت‌گستری، یک استوانه محکمی را بنا کرد که قبلاً به این صورت فردی را در جایگاه اجرایی نداشتیم.» محصولی همچنین گفت: «حالا، چون آقای احمدی‌نژاد امروز در موقعیتی است که بنده نمی‌پسندم، دلیل نمی‌شود که خدماتی که در زمان ایشان، دولت انجام داد را نادیده بگیریم. مشکلی که در نظام داریم این است که بعضی از دوستان متاسفانه با کج‌فهمی برای اینکه از آقای احمدی‌نژاد خوش‌شان نمی‌آید کار‌های خوب دولت ایشان را هم یا نمی‌بینند یا منفی جلوه می‌دهند، ما باید نه‌تنها کار‌های خوب دولت آقای احمدی‌نژاد حتی دولت آقایان هاشمی، خاتمی، روحانی و هر کس دیگری را بگوییم خوب است و کار‌های بدشان را بگوییم بد است.»

Amirifar_abas1 عباس امیری فر

معرفی خانه امن جبهه پایداری 

عباس امیری‌فر، مشاور فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در دوره محمود احمدی‌نژاد، در گفت‌وگو با «سایت انتخاب» درباره ارتباط احمدی‌نژاد و صادق محصولی گفت: «ارتباط آقای محصولی با احمدی‌نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته‌ها در اردبیل به کار اقتصادی وارد شده بود. آن خانه آنچنانی که کنار سفارت عربستان دارد یا خانه‌ای که مقابل خانه آقای هدایتی دارد هم مورد توجه است.» او درباره ثروت صادق محصولی گفت: «هر کجا هلدینگ‌های اقتصادی باشد این‌ها دست دارند. هرکجا پول باشد جبهه پایداری مشغول است و وزارت رفاه، خانه امن‌شان است. محصولی که یک آدم عادی بود چطور به خانه‌های چندصدمیلیاردی رسیده است؟ آقای محصولی هم پاسخی به این مسائل نمی‌دهد وگرنه باید پاسخ دهد که این برج‌ها را از کجا آورده است؟»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی