| کد مطلب: ۲۳۹۸۳

۸ جرم پرتکرار در تهران

۸ جرم پرتکرار در تهران

معاون دادگستری تهران اعلام کرده است که سرقت تعزیری، کلاهبرداری، توهین به اشخاص، تحصیل مال نامشروع، ضرب‌وجرح، تهدید، خیانت‌ در امانت و افترا جرائم پرتکرار تهرانند.

معاون دادگستری تهران اعلام کرده است که سرقت تعزیری، کلاهبرداری، توهین به اشخاص، تحصیل مال نامشروع، ضرب‌وجرح، تهدید، خیانت‌ در امانت و افترا جرائم پرتکرار تهرانند. ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: «بالاترین جرم، سرقت تعزیری است و هجده‌‌ونیم درصد نسبت به سال قبل کاهش ‌یافته است.» 

او با بیان اینکه جرم دوم کلاهبرداری است، ادامه داد: «سومین مورد، توهین به اشخاص است و موارد بعدی، تحصیل مال نامشروع، ضرب‌وجرح، تهدید و خیانت ‌در امانت و افتراست. در شهرستان‌های استان تهران سیمای جرائم شامل سرقت مستوجب تعزیر، توهین، ضرب‌وجرح عمدی، کلاهبرداری، تهدید و تحصیل مال از طریق نامشروع است. طبق دستورالعمل دادستان کل کشور، محکومانی که سابقه تکرار جرم داشته باشند، ولی آزاد هستند، تحت‌نظر قرار می‌گیرند. دادگستری استان تهران با اعطای نهاد‌های ارفاقی به محکومان جرم سرقت به‌شدت مخالفت می‌کند؛ برای این محکومان استفاده از پابند الکترونیک نیز موافقت نمی‌شود.» او با اشاره به راه‌اندازی مراکز مشاوره خانواده گفت: «تعداد ۳۳ مرکز مشاوره و ۱۶۵ مشاور در تهران داریم، همچنین در شهرستان‌ها ۱۶ مرکز و ۸۰ مشاور داریم.»

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی