| کد مطلب: ۱۸۶۹۵

افزایش نرخ سرویس مدارس

افزایش نرخ سرویس مدارس

اعضای شورای شهر تهران در بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر تهران برای سال‌جاری، افزایش نرخ ۴۵ درصدی را به تصویب رساندند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در دویست‌وپنجاه‌ویکمین جلسه شورا، بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا گفت که ۴۵ درصد افزایش برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

همچنین اجازه داده شده تا در مسیرهای پرترافیک ۲۵ درصد افزایش دیگر نیز اعمال شود. او ادامه داد: «باتوجه به اینکه کرایه ورودی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و به‌ازای هر کیلومتر چهار هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان مدارس ابتدایی به مراقبت بیشتری نیاز دارند، مبالغ جانبی افزایش یافته است.»

او افزود: «برای خودروهای برقی تا سقف ۸۰ درصد به‌شرط خدمات ویژه، نرخ افزایش خواهد یافت و در صورت نداشتن خدمات ویژه، تا ۵۰ درصد قابل افزایش خواهد بود. در خودروهای سواری حداکثر پنج نفر در نظر گرفته شده است. برای مینی‌بوس‌ها ۵۰ درصد افزایش پیش‌بینی شده و سرویس دانش‌آموزان استثنایی رایگان است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی