| کد مطلب: ۱۷۱۲۴

درخواست لاپید از بنی گانتز

درخواست لاپید از بنی گانتز

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از حزب «اردوگاه رسمی» به رهبری «بنی‌گانتز» خواست از کابینه بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کند.

«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از حزب اردوگاه رسمی به رهبری بنی‌گانتز می‌خواهم کابینه شکست‌خورده بنیامین نتانیاهو را ترک کند. گانتز کسی است که باعث شده نتانیاهو در جایگاه نخست‌وزیری در این دولت بد باقی بماند. کابینه نتانیاهو دیوانه است. این کابینه دیوانه اجازه ورود کامیون‌های حامل کمک به غزه را می‌دهد و بعد وزرای همین کابینه شبه‌نظامیان‌شان را می‌فرستند تا مانع این کامیون‌ها شوند.

طبق گزارش الجزیره، لاپید گفت: کابینه نتانیاهو اهداف سیاسی شناخته‌شده‌ای در غزه یا لبنان ندارد. رهبر کسی است که مسئولیت شکست را نیز بر عهده دارد نه اینکه فقط لاف بزند و تنها دستاوردها را به نام خود ثبت کند

. پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از بنی‌گانتز خواسته بود کابینه جنگ را ترک نکند. گانتز در پاسخ به نتانیاهو گفت: با اینکه از دستاورد آزادی چهار اسیر خوشحال هستیم اما باید این را یادآوری کنیم که تمام چالش‌هایی که اسرائیل با آن مواجه است، همچنان موجود است. ما باید درباره هر آنچه درست است مسئولیت‌پذیر باشیم.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی