| کد مطلب: ۱۹۹۹۷

زندگی و آثار مارسل پروست

زندگی و آثار مارسل پروست

کتاب «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند»، نوشته‌‌ آلن دوباتن، با ترجمه‌ گلی امامی، در 212 صفحه و با قیمت 210 هزارتومان توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است.

کتاب «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند»، نوشته‌ آلن دوباتن از نمونه‌های مشهور ژانر «ناداستان» است.

دوباتن در این کتاب علاوه بر معرفی مارسل پروست، یکی از بزرگان ادبیات جهان و نویسنده‌ رمان «در جست‌و‌جوی زمان از دست رفته»، تلاش می‌کند با بررسی زندگی و آثار این شخصیت به خوانندگان نشان دهد که می‌توان از او خیلی چیزها آموخت.

کتاب در ۹ فصل منتشر شده است: «امروز چگونه زندگی را دوست بداریم؟»، «چگونه برای خودمان بخوانیم؟»، «چگونه وقت بگذرانیم؟»، «چگونه با موفقیت رنج ببریم؟»، «چگونه احساسات خود را بیان کنیم؟»، «چگونه دوست خوبی باشیم؟»، «چگونه چشمان خود را باز کنیم؟»، «چگونه به هنگام عاشقی شاد باشیم؟» و «چگونه کتاب‌ها را زمین بگذاریم؟».

او پس از بررسی آثار پروست به‌نقل از او می‌نویسد: «به‌عقیده‌ من، اگر قرار باشد آن‌گونه که شما پیش‌بینی کرده‌اید بمیریم، زندگی به‌ناگهان در نظرمان فوق‌العاده عالی جلوه خواهد کرد.»

کتاب «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند»، نوشته‌‌ آلن دوباتن، با ترجمه‌ گلی امامی، در ۲۱۲ صفحه و با قیمت ۲۱۰ هزارتومان توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است.

پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند

نویسنده:‌ آلن دو باتن

مترجم:‌ گلی امامی

انتشارات: نیلوفر

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی