| کد مطلب: ۶۱۷۴

مقامات

مقامات

با مخبر شکست قطعی است

soroosh hadi

با مخبر شکست قطعی است

حسین میرزایی، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با ایلنا درباره عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت: «تقریبا چند ماه از آغاز به کار دولت گذشته بود و با مشاهده عملکرد اقتصادی دولت و ترکیب تیم اقتصادی و سوابق آقای مخبر، در آن زمان یک توئیت نوشتم با این مضمون که: «آقای رئیسی! اگر فرمانده اقتصادی دولت آقای مخبر است، شکست شما در حوزه اقتصاد قطعی است.» الان بیش از یکسال و چند ماه از آن حرف گذشته و بر همگان واضح شده است که آقای مخبر توان فرماندهی اقتصادی دولت را در این شرایط جنگ اقتصادی که ما داریم، ندارد.» او همچنین گفت: «من نمی‌دانم تا چه مقدار ما باید حوصله کنیم برای ضرر و زیان‌هایی که احیاناً این فرماندهی نامناسب بخواهد به مجموعه کشور و مردم عزیزمان که واقعاً شرمنده‌شان‌ هستیم و یک وقت‌هایی نمی‌توانیم به صورت‌شان نگاه کنیم و از سوی دیگر به دولت و مجموعه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی وارد کند. به نظرم آقای رئیسی باید پیش از اینکه دست به تغییر و تحول در میان وزرا و بخش‌های دیگر می‌زد، در مورد ایشان تدبیری می‌کرد.»

vahidi1

واکنش به حقوق 106 میلیونی

احمد وحیدی، وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند، آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند؟ گفت: «ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود، حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهارنظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است، ندارم.» وزیر کشور همچنین درباره الزامی بودن رعایت حجاب برای دریافت خدمات دولتی گفت: «هیچ‌کس از خدمات محروم نمی‌شود. همه مردم خدمات را دریافت خواهند کرد و برای دریافت آن باید آن قانون و شرایطی را که دولت گفته، رعایت کنند. برای دریافت هریک از خدمات باید قوانین مربوط به آن را رعایت کنند و یکی از این قوانین رعایت حجاب است.»

4photoshop ghove ghazaieye vector logo لوگو قوه قضاییه وکتور

تایید حکم اعدام تروریست‌های شاهچراغ

هیئت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام‌خواهی وکلای مدافع محمد رامزرشیدی و نعیم هاشمی‌قتالی، (۲ نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد. هیئت شعبه دیوان عالی کشور در خصوص فرجام‌خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و نعیم هاشمی‌قتالی، نسبت به رأی صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، با توجه به جامع محتویات پرونده، گزارش اداره اطلاعات استان فارس، اظهارات متهمان و مستندات فنی ارائه‌شده، دادنامه صادره را تایید کرد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی