| کد مطلب: ۴۶۱۸

طراحی حمام مدرن

طراحی حمام مدرن

آیا شما دوست دارید منطقه اسپا خود را داشته باشید؟ در این راهنما با تمرکز بر حمام مدرن به شما نشان می دهیم که چگونه فضای شخصی خود را برنامه ریزی و طراحی کنید. یک

آیا شما دوست دارید منطقه اسپا خود را داشته باشید؟ در این راهنما با تمرکز بر حمام مدرن به شما نشان می دهیم که چگونه فضای شخصی خود را برنامه ریزی و طراحی کنید. یک فضای زندگی بی انتها و زیبا که در آن می توانید از گذراندن وقت به صورت روزانه لذت ببرید. عنصری از آرامش، تجمل، طراحی، لذت و راحتی را به خانه خود اضافه کنید.

در مورد یک موضوع تصمیم بگیرید: یک مفهوم واضح به حمام مدرن خود اضافه کنید

دوست دارید حمام شما چگونه به نظر برسد؟ قبل از اینکه در مورد برنامه ریزی حمام به شما کمک دقیقی ارائه دهیم، می توانیم چند ایده را به شما بگوییم. به حمام خود یک موضوع بدهید. هنگامی که در مورد یک مفهوم تصمیم گرفتید، باید به طور مداوم آن را دنبال کنید. در اینجا سه ​​موضوع پیشنهادی وجود دارد:

"الهام گرفته از طبیعت": حمام مدرن با ظاهری طبیعی

کاربردی بودن و کاشی کاری شده چیزی از گذشته است در یک حمام الهام گرفته از طبیعت، می توانید از آرامش و طراوت فوق العاده لذت ببرید. شما همچنین می توانید یک حمام مبله دنج با لمس شخصی ایجاد کنید:

  • سطوح و مواد طبیعی ضروری هستند: کفپوش های چوبی، روشویی های چوبی یا سکوهای چوبی ،کف‌های سنگ‌ریزه، کاشی‌های سنگ طبیعی یا کف‌های سنگ طبیعی نیز ظاهر خوبی دارند، برای همه جذاب هستند و پاها را گرم می‌کنند. همچنین روکش چوب با بتن یا مرمر یا ظاهر بتونی با جلوه های چوبی مد روز است.
  • از نظر رنگ سایه های بژ در کنار خاکستری، گرانیت یا آنتراسیت ظاهری مدرن به حمام شما می بخشد. روی دیوارها و سقف ها، طیف وسیعی از رنگ های طبیعی واقعاً به خوبی کار می کند. شاید رویای داشتن یک حمام در فضای باز در تراس یا باغ را دارید؟ در این صورت سقف آبی آسمانی خواهد بود.
  • مفهوم اتاق با پلان باز، فضای زیادی را برای یک منطقه اسپا ایجاد می کند. پنجره های بزرگ حمام ها را پر از نور طبیعی می کند و اوقات آفتابی را ایجاد می کند. اگر این امکان پذیر نیست، می توانید به طرز ماهرانه ای حمام خود را روشن کنید. این کار فضایی دنج و با احساس خوب ایجاد می کند. در مناطق حمام سطح زمین که دارای دوش باران هستند، می توانید آزادانه حرکت کنید و از احساس چکیدن قطرات بر روی پوست خود لذت ببرید.
  • آیا عاشق لوازم جانبی هستید؟ خواه جنگل، کوه یا صحرا را انتخاب کنید. کاغذدیواری های عکس دوباره وارد می شوند. همچنین میزهای کناری چوبی، چهارپایه ها، نردبان ها یا صندلی های عرشه، گیاهان سبز سرسبز و همچنین قالیچه ها و منسوجات در سایه های خاکی چشم نوازهای اصلی هستند.
  • با این همه هماهنگی به برخی تضادها نیاز دارید . ترکیبی جذاب از مواد در حمام که چوب با کروم.می تواند باشد و همچنین ریخته گری معدنی یا سرامیک سفید با کروم و سنگ با شیشه.

با برانیا متخصص حوزه ساخت ویلا همراه باشید.

Untitled 3

"بیانیه های طراحی": به یک حمام مدرن لهجه اضافه کنید


عناصر طراحی با چیدمان ماهرانه، حمام شما را باکلاس و باکیفیت جلوه می دهند. در یک فضای داخلی محتاطانه، شیرآلات مدرن یا ترکیبات دوش، جلوه آثار هنری را به وجود می‌آورند یا می توانید خود را با تجملات واقعی پذیرایی کنید و هنگام طراحی کل اتاق، تمام موانع را کنار بگذارید.

  • طراحی مدرن با اشکال مینیمالیستی و خطوط تمیز مشخص می شود . کمتر، بیشتر، عینیت برگ برنده شماست. طراحی حمام با کیفیت بالا برای کار راحت و بسیار کاربردی است.
  • همه چیزهای خود را در واحدهای داخلی، کابینت های پایه، کابینت های بلند یا بوفه ها با روکش های سطحی منحصر به فرد مونتاژ کنید. فضای ذخیره‌سازی فراوان باعث می‌شود ظروف حمام شما ناپدید شوند، حس نظم را ایجاد می‌کند و دیدی بی‌مانع از موارد ضروری ارائه می‌دهد.
  • ویژگی های منحصر به فرد چشم نواز عبارتند از وان حمام یا حوضچه حمام ایستاده رایگان، همراه با شیرهای بلند یک منطقه دوش بالای سر بزرگ و کاملاً نیروبخش. یک کاسه شستشو با یک شیر آب پیچیده که با لمس یک دکمه کار می‌کند.
  • اگر به الگوها و ترکیب مواد علاقه دارید ، کاشی ها را دوست خواهید داشت. موزاییک های رنگارنگ، تزئینات شرقی، هندسی یا گل ،طلا با سنگ مرمر، شیشه با سنگ، سطوح سرد در سیاه/سفید یا روشن/تاریک ،رنگ‌ها، مواد و بافت‌های با کنتراست بالا، جلوه‌ای از زرق و برق را به حمام می‌بخشند.

«معماری غیرمعمول»: حمام مدرن که یک اتاق نشیمن نیز هست

چقدر عالی می شد اگر فضای زیادی در حمام خود داشته باشید! در یک ساختمان جدید یا یک بازسازی کامل، حمام های رویایی که مملو از نور هستند را می توان با استفاده از معماری مجلل به دست آورد.

  • برای ایجاد حس یک آبگرم در خانه خود می توانید راه حل های بزرگی را نصب کنید که شعاع حرکت شما را افزایش می دهد . به عنوان مثال یک وان حمام مستقل در مرکز اتاق یا روی یک سکو، دو سینک ظرفشویی با شیرهای طراحی شده یا شیرهایی که از کف بالا می روند. یک بیده بهشت دوش در سطح زمین با دوش های متعدد.
  • چه کسی گفته است که حمام فقط باید برای بهداشت شخصی استفاده شود؟ از کاناپه ها، صندلی های چرمی یا مبلمان سالن برای طراحی مکان های آرامش استفاده کنید و حمام خود را به اتاق نشیمن دوم تبدیل کنید. به لطف لامپ‌های طرح‌دار ،نورپردازی پیشرفته LED یا نور طبیعی فراوان، دیگر هرگز نمی‌خواهید حمام رویایی خود را ترک کنید.
  • مجلل یا باحال؟ موازی یا نامتقارن؟ به طعم و خلاقیت عالی ببخشید .با دیوارهای کاشی کاری ساختاری، سطوح رنگی متضاد، لوازم جانبی خالص یا کابینت آینه، پنجره ها مناظر دلپذیری را به باغ ارائه می دهند. چرا یک نقاشی منظره یا یک مجسمه را امتحان نمی کنید؟

اگر به دنبال فروش آپارتمان خود با بهترین قیمت هستید کلیک کنید.

Untitled 4

از برنامه ریزی هوشمندانه استفاده کنید و حمام مدرن خود را طراحی کنید

آیا حمام شما موضوعی دارد؟ در اینجا برخی از سؤالات متداول وجود دارد که بسیاری از سازندگان یا نوسازان دارند.

  • آیا حمام کوچکی دارید ؟ مهم نیست. از آینه برای شبیه سازی اندازه استفاده کنید. با یک مفهوم روشنایی پیچیده نوارهای LED، چراغ های آینه، نورافکن هالوژن نور زیادی را تداعی کنید. حتی در حمام های بدون پنجره. برای استفاده بهینه از هر سانتی متر مربع، به عنوان مثال می توانید یک وان حمام زاویه دار را در زیر سقف کج نصب کنید. از تاسیسات مخفی استفاده کنید به طوری که شیرها حجیم به نظر نرسند. سیستم های کنترل دوش تخت و وان حمام در دیوار تعبیه شده است. این به نظر درجه یک می رسد و فضایی را برای حرکت حتی در فضاهای کوچک فراهم می کند یا می توانید به طور کلی بدون وان حمام کار کنید و به جای آن یک فضای دوش مدرن با دوش بارانی مجلل برای خود بسازید. حوله های خود را روی نردبان های چوبی یا نرده های حوله گرم شده قرار دهید. قرار دادن یک کاسه شستشو بر روی یک واحد کف به شما محل ذخیره سازی اضافی در زیر می دهد. در اینجا نیز می توان شیر آب را در طراحی مینیمالیستی پنهان کرد. کابینت های بلند و واحدهای توکار به ظروف حمام اجازه می دهند ناپدید شوند و درهم و برهمی را در یک حمام کوچک پاک کنند. همچنین می توانید حمام را با استفاده از رنگ روشن برای دیوارها و کف به صورت بصری بزرگ کنید.
  • آیا به دوش و وان حمام نیاز دارید؟ قابل درک است. اما چه وان حمام و دوش در یک حمام مدرن چشمگیر به نظر می رسد؟ وان حمام ایستاده مظهر فرهنگ حمام لوکس و مجلل است. نوع پای شیر بازیگوش، شکل زاویه‌دار، قایق‌شکل یا بیضی. همه آنها در یک حمام مدرن بزرگ باشکوه به نظر می‌رسند. وان گوشه ای یک راه حل صرفه جویی در فضا برای حمام های کوچکتر است. با این وجود لطفاً مطمئن شوید که اندازه بدن شما متناسب است و فضایی را برای بیش از یک حمام نشسته ارائه می دهد. کابین دوش عملی هرگز از مد نمی افتد، اما تمایل دارد بزرگتر، راحت تر و لوکس تر شود. اینکه در مرکز یک اتاق روی دیوار، در طاقچه در دیوار، جلوی پنجره یا در گوشه قرار گیرد به سلیقه شما و به معماری حمام بستگی دارد. روند فعلی بسیار زیاد است. دوش های شفاف با شیشه/پلکسی گلاس دور تا دور که این می تواند منحنی، زاویه ای یا مارپیچی باشد یا بدون اتصالات کرومی شیشه نمای واضحی از یک سیستم دوش مدرن را فراهم می کند. آیا آرزوی داشتن دوش حمام جذاب را دارید؟ مدل هایی وجود دارد که می توان آنها را از چند طرف وارد کرد. گاهی اوقات یک پارتیشن شیشه ای محتاط محافظت از پاشش را فراهم می کند. افراد پاکیزه حتی می توانند بدون شیشه کار کنند. دوشی که می توانید مستقیماً از تخت خود وارد آن شوید. در بهشت ​​دوش با پلان باز می‌توانید با کاشی‌های مدرن، برجستگی‌های هیجان‌انگیز را اضافه کنید.
  • چند کاشی عالی دارید اما نمی دانید چگونه یا کجا آنها را نصب کنید؟ چه محتاطانه و طبیعی باشند، چه شرقی و بازیگوش یا جوان و شاداب کاشی های حمام امکانات بی نهایتی را برای دکور و طراحی ارائه می دهند. آنها ویژگی های چشم نوازی در حمام هستند و امیدواریم که بخواهید برای مدت طولانی به آنها نگاه کنید. در شرایط کاملاً عملی آنها یک محافظ مهم و قالب برای دیوارها و کف هستند. با کاشی‌های موزاییک سرامیکی و یا شیشه‌ای پیچیده می‌توانید لهجه‌های زیبایی را به دوش، حوضچه، وان حمام یا داخل طاقچه اضافه کنید. کاشی‌های کلاسیک به طور فزاینده‌ای جای خود را به کاشی‌هایی با ظاهری چوبی و کف‌های مرمری می‌دهند. می توانید تمام دیوارها و کف خود را با کاشی های سنگ طبیعی بزرگ بپوشانید. به عنوان مثال تخته سنگ، گرانیت یا ماسه سنگ با دانه ها و ساختار طبیعی خود احساس راحتی را به حمام اضافه می کنند. خواه ظروف سنگی چینی را انتخاب کنید یا کاشی هایی با روکش چوب، کاشی کاری های نیم قد یا کاشی کاری تا سقف همه چیز خوب است. هر چیزی که به راحتی تمیز می شود.

از اینکه با برانیا آفیس متخصص در حوزه طراحی و ساخت ویلا همراه بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی