گفتوگو با هان کانگ برنده جایزه نوبل، درباره رمان گیاهخوار که او را جهانی کرد
شخصیتی که می خواهد گیاه شودگفتوگو با هان کانگ برنده جایزه نوبل، درباره رمان گیاهخوار که او را جهانی کرد
شخصیتی که می خواهد گیاه شودنگاهی به شماره ۱۷۳ ماهنامه مدیریت ارتباطات
درباره نسبت سلبریتیبودن و روشنفکریشماره صدوهفتادوسوم ماهنامه «مدیریت ارتباطات»، با پروندهای ویژه با عنوان «طبلهایی که جماعت بر آن میکوبند» منتشر شد.
چرا خواندن آثار هان کانگ چالشهایی را برای مقامات کرهای ایجاد میکند؟
تشنهی حقیقتدر دهم اکتبر وقتی که آکادمی سوئدی برندهی جایزهی نوبل امسال را اعلام کرد، هیچ ون خبری بیرون از خانهی هان کانگ…
درباره نمایش اهانت به تماشاگر به کارگردانی علی اتحاد
حد و مرز اهانتآمیزیمحمدحسن خدایی، منتقد تئاتر
پیتر هانتکه در نمایشنامه نامتعارف «اهانت به تماشاگر» تلاش دارد با به چالش کشیدن منطق بازنمایی در تئاتر، علیه تماشاگر…
نگاهی به شماره ۱۷۳ ماهنامه مدیریت ارتباطات
درباره نسبت سلبریتیبودن و روشنفکریشماره صدوهفتادوسوم ماهنامه «مدیریت ارتباطات»، با پروندهای ویژه با عنوان «طبلهایی که جماعت بر آن میکوبند» منتشر شد.
گفتوگو با هان کانگ برنده جایزه نوبل، درباره رمان گیاهخوار که او را جهانی کرد
شخصیتی که می خواهد گیاه شودهان کانگ، نویسنده کرهای که بهتازگی برندهی نوبل ادبیات شده است دلش نمیخواهد با بردن جایزه نوبل، حالا در کانون توجه…
چرا خواندن آثار هان کانگ چالشهایی را برای مقامات کرهای ایجاد میکند؟
تشنهی حقیقتدر دهم اکتبر وقتی که آکادمی سوئدی برندهی جایزهی نوبل امسال را اعلام کرد، هیچ ون خبری بیرون از خانهی هان کانگ…
به بهانه چهلویکمین جشنواره فیلمکوتاه تهران
روایتی از رباعی سینمـاچهلویکمین جشنواره فیلمکوتاه تهران در حال برگزاری است؛ جشنوارهای که حالا چهار دهه از عمر آن میگذرد و گرچه خیلیها…
درباره نمایش اهانت به تماشاگر به کارگردانی علی اتحاد
حد و مرز اهانتآمیزیمحمدحسن خدایی، منتقد تئاتر
پیتر هانتکه در نمایشنامه نامتعارف «اهانت به تماشاگر» تلاش دارد با به چالش کشیدن منطق بازنمایی در تئاتر، علیه تماشاگر…
در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، در کنار اکران فیلمهای کوتاه، سه نشست تخصصی از جمله…
درباره کتابی از مجموعه یادداشتهای فعالان زن افغانستانی که روند احقاق حق خود را روایت کردهاند
صدای آزادی اینبار زنانه استوقتی سهسال پیش حمله فراگیر طالبان به جمهوری اسلامی افغانستان و فتح فوری ولایات این کشور به جهان مخابره میشد، موجی از…
امین عظیمی، پژوهشگر و مدرس تئاتر
«کاناپه»ی عیاری در برزخ میان زیست رسمی و غیررسمی سینمای ایران گرفتار شده است. تنها اندکی شجاعت و عقلانیت مدیران…
حضور سیلوستر استالونه در نقشی متفاوت در سریال پادشاه تالسا
نه رمبـو نه راکـیسیلوستر استالونه که همه او را بهخاطر بازی در سری فیلمهای راکی میشناسند در سریال «پادشاه تالسا» به ایفای نقش پرداخته…
فصل سوم سریال «از جانب» منتشر شد
اسرار ترسناک شهری کوچکغیرمعمول است که سریالها فراتر از فصل سوم ادامه داشته باشند. اما سریال «از جانب» منحصربهفرد است که به فصل سوم رسیده اس…
نگاهی به شماره ۱۷۳ ماهنامه مدیریت ارتباطات
درباره نسبت سلبریتیبودن و روشنفکریگفتوگو با هان کانگ برنده جایزه نوبل، درباره رمان گیاهخوار که او را جهانی کرد
شخصیتی که می خواهد گیاه شودچرا خواندن آثار هان کانگ چالشهایی را برای مقامات کرهای ایجاد میکند؟
تشنهی حقیقتبه بهانه چهلویکمین جشنواره فیلمکوتاه تهران
روایتی از رباعی سینمـادرباره نمایش اهانت به تماشاگر به کارگردانی علی اتحاد
حد و مرز اهانتآمیزیمحمدحسن خدایی، منتقد تئاتر
درباره کتابی از مجموعه یادداشتهای فعالان زن افغانستانی که روند احقاق حق خود را روایت کردهاند
صدای آزادی اینبار زنانه استامین عظیمی، پژوهشگر و مدرس تئاتر
حضور سیلوستر استالونه در نقشی متفاوت در سریال پادشاه تالسا
نه رمبـو نه راکـیفصل سوم سریال «از جانب» منتشر شد
اسرار ترسناک شهری کوچکنگاهی به کتاب شعرخوانی در شمال خراسان و فرهنگهای موسیقاییِ همجوار نوشته استیون بلام
بخشیهای روایتگرفرشید ذاکری، منتقد و پژوهشگر موسیقی
به مناسبت پنجاهویکمین سالروز درگذشت جان فورد
پادشاه وسترندرباره مهران مدیری بهبهانه اکران فیلم جدیدش
کمدین کاربلد و کارگردان نابلدنگاهی به کارنامه حسین پناهی بهمثابه یک پدیده هنری
جهان ارثیه بابامهبرداشتهایی از بیستمین حراج هنر مدرن و معاصر تهران
هذیان شیرین یک دندان درد تلخپرویز براتی، منتقد تجسمی
عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانهسرا
گفتوگو با رویا اسدی کارگردان و میکائیل شهرستانی طراح و بازیگر تئاتر کالیگولا
عصیان علیه پوچیچرا بازپخش مجموعههای تلویزیونی کرهای و ژاپنی مدام تکرار میشود
شرقزدگی سریالیگفتوگو با حسن فتحی درباره «مست عشق» و آنچه از شمس و مولانا تصویر کرده است
زیبایی ابتذال نیست