| کد مطلب: ۱۲۱۱۴

قتل سربازان در پادگان کرمان

سربازی که ۵ سرباز دیگر را در پادگان امام رضا(ع) ارتش در کرمان (جاده باغین - بردسیر) به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد. 

سرتیپ غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش از تیراندازی یک سرباز و قتل ۵ سرباز دیگر در یک‌شنبه‌شب خبر داد. او در این باره گفت: «یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده، وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است، اقدام به تیراندازی به سمت هم‌رزمان خود می‌کند.» 

در نهایت، صبح روز گذشته فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری این سرباز خبر داد. سردار ناصر فرشید، دیروز در تشریح این خبر گفت: «شامگاه روز گذشته، در پی وقوع یک مورد تیراندازی توسط یکی از سربازان در آمادگاه باغین که متاسفانه طی آن پنج نفر از کارکنان وظیفه به سبب اصابت گلوله جان خود را از دست دادند، تلاش برای دستگیری قاتل متواری مسلح، در دستور کار قرار گرفت که در نهایت این فرد در یکی از شهرستان‌های استان کرمان(زرند)، پس از سرقت مسلحانه دو دستگاه خودرو، دستگیر شد.» این مقام انتظامی همچنین از کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و ۶ تیغه خشاب حامل ۱۸۰ تیر جنگی خبر داد. هنوز از انگیزه قاتل و علت تیراندازی خبری منتشر نشده است. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی