| کد مطلب: ۱۷۱۵۲

کار در سفر! 10 راه برای کسب درآمد در سفرهای خارجی مخصوص ایرانی‌ها

کار در سفر! 10 راه برای کسب درآمد در سفرهای خارجی مخصوص ایرانی‌ها

کار در سفر یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی به‌شمار می‌آید که علاقه‌مندان به مسافرت می‌توانند با استفاده از آن، درآمد مورد نیاز را کسب کنند و از این ‌رو بخش زیادی از زمان خود را به سفرهای خارجی اختصاص دهند.

به‌طور کلی کار کردن در سفر نیاز به مهارت‌های زیادی دارد و در غیر این ‌صورت نمی‌توان انتظار کسب درآمدهای عالی داشت. افرادی که بتوانند در یک زمینه به‌خصوص، مهارت و تخصص بالایی کسب کنند در نهایت می‌‌توانند درآمد خود را افزایش دهند تا در طول مسافرت‌های خارجی، ازنظر مالی مشکلی نداشته باشند. در این متن با ۱۰ روش کسب درآمد برای گردشگرهای ایرانی آشنا می‌شوید.

فعالیت در شبکه‌های مجازی و داشتن صفحات قدرتمند

اگر به‌دنبال روشی برای کار در سفر هستید که پردرآمد باشد بهتر است ساخت صفحات قدرتمند و پرطرف‌دار در شبکه‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهید. از بهترین پلتفرم‌هایی که در این زمینه کمک‌کننده هستند می‌توان به یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک اشاره کرد.

به‌طور کلی باید گفت سفر به کشورهای خارجی همواره پرطرف‌دار است و بسیاری از مردم مایل‌اند جاذبه‌های گردشگری سراسر دنیا را مشاهده کنند. این‌ در حالی است که خیلی از آن‌ها به‌دلیل مخارج بالا یا دغدغه شغلی نمی‌توانند مسافرت به خارج از کشور را تجربه کنند.

افرادی که همواره در سفر هستند می‌توانند ولاگ مسافرت‌های جذاب و طولانی‌مدت خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌نمایش بگذارند. سپس با افزایش دنبال‌کننده‌ها، در اینستاگرام می‌توانند با کمک تبلیغات به کسب درآمد عالی بپردازند.

یوتیوب نیز با توجه به میزان بازدید کاربران از ویدیو و تعداد تبلیغاتی که در طول پخش فیلم نمایش داده می‌شود، باعث درآمدزایی کاربران خود می‌شود. این روش کسب درآمد یک گزینه عالی در سفر به‌شمار می‌آید.

با افزایش تعداد فالورها در شبکه‌های اجتماعی، برخی سازمان‌های دولتی کشورهای مختلف از اینفلوئنسر دعوت می‌کنند تا به تبلیغ جاذبه‌های گردشگری موجود در آن کشور بپردازد. معمولا این گونه سفرها کاملا رایگان و به‌حساب سازمان دولتی هستند.

وبلاگ نویسی در سفر به خارج از کشور

یکی دیگر از روش‌های کابردی برای کار در سفر، کسب مهارت در وبلاگ نویسی است. افراد دارای این مهارت می‌توانند برای سایت‌های معتبری همچون The Planet D، WanderingEarl.com یا Nomadic Matt مقاله بنویسند و به دلار درآمد کسب کنند.

افراد دارای این مهارت همچنین می‌توانند یک وبلاگ برای خود بسازند و در آن به تعریف داستان‌های سفر بپردازند. معمولا گردشگران زیادی پیش‌از انتخاب یک مقصد برای سفر، به بررسی مقاله‌های نوشته‌شده درخصوص آن منطقه می‌پردازند. پس باید گفت وبلاگ‌نویسی از روش‌های پردرآمد به‌حساب می‌آید.

افرادی که بلاگ خود را دارند می‌توانند در آن به‌معرفی سوغاتی‌های یک فروشگاه به‌خصوص بپردازند و مقداری از سود فروش را به‌دست بیاورند. هچنین نوشتن مقاله‌های انتقادی درخصوص مکان‌های گردشگری از جذاب‌ترین مباحث در این زمینه به‌شمار می‌آید.

طراحی سایت روشی برای کار در سفر

طراحی سایت‌ از روش‌های کسب درآمدی به‌شمار می‌آید که به‌صورت غیرحضوری نیز قابل انجام است. ازاین‌رو می‌توانید با افزایش مهارت در این حوزه کاری، حتی زمانی که در سفرهای خارجی هستید پروژه بگیرید و درآمد کسب کنید.

ضمن اینکه می‌توانید به‌طراحی قالب‌های جذاب بپردازید و در برخی پلتفرم‌ها به‌فروش برسانید. با این کار دیگر لازم نیست درخصوص چگونگی کسب درآمد برای تامین هزینه‌های سفر نگرانی خاصی داشته باشید.

افراد دارای این مهارت همچنین می‌توانند در طول اقامت خود با شرکت‌های فعال در حوزه طراحی سایت مذاکره داشته باشند و از آن‌ها پروژه بگیرند. در واقع باید گفت اگر در این مهارت متخصص شوید، هر جای دنیا که باشید بستر شغلی برای شما فراهم است.

کار در سفر با تولید محتوا

تولید محتوا بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و مهم‌ترین جذابیت آن امکان دورکاری است. در واقع افرادی که از این مهارت بهره‌مند هستند می‌توانند بدون حضور فیزیکی، با کارفرماهای مختلف کار کنند.

از انواع محتوای پرکاربرد می‌توان به متنی، تصویری و ویدیویی اشاره کرد. این دسته محتواها در سایت یا پلتفرم‌های اجتماعی قرار می‌گیرند. با کسب مهارت در تولید آن‌ها همواره می‌توانید به داشتن شغل در سفر امیدوار باشید.

2

کسب مهارت برای فریلنسری

فری‌لنسری یا دورکاری زمانی امکان‌پذیر است که در یک مهارت به‌خصوص، تجربه و تخصص بالایی به‌دست بیاورید. ازجمله مشاغلی که امکان دورکاری را فراهم می‌کنند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها در سفر درآمد کسب کنید باید به سئو، تولید محتوا، برنامه‌نویسی، ساخت اپلیکیشن، بازاریابی و طراحی سایت اشاره کرد.

عکاسی از روش‌های کار در سفر

اگر بتوانید در هر سفر از جاذبه‌های گردشگری، آداب‌و‌رسوم و هر اتفاق جذابی عکاسی کنید، سایت‌ها و آژانس‌های مختلفی خریدار عکس‌های شما خواهند بود. همچنین اشتراک‌گذاری این تصاویر در اینستاگرام به‌تدریج باعث افزایش بازدیدکننده‌ها و امکان کسب درآمد از تبلیغات می‌شود.

راهنمای تورهای خارجی

رزرو تور مسافرتی از محبوب‌ترین روش‌ها برای داشتن سفری راحت محسوب می‌شود و ازاین‌رو طرف‌داران زیادی دارد. برای افرادی که می‌خواهند همواره در سفر باشند و در کنار آن درآمد کسب کنند، راهنمای تور بودن گزینه خوبی به‌شمار می‌آید. راهنمای تور باید انرژی زیادی داشته باشد و به کسب اطلاعات درخصوص مکان‌های تفریحی، جاذبه‌های گردشگری و بخش‌های هیجان‌انگیز کشورهای دیگر بپردازد تا یک سفر جذاب برای خود و دیگران فراهم کند.

کار در سفر با آموزش آنلاین

اگر مهارت به‌خصوصی دارید و می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید، پلتفرم‌های آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. برای این منظور می‌توانید پکیج‌های آموزشی برای فروش بسازید یا اینکه ویدیوها را در یوتیوب بارگذاری کنید.

کار در سفر با فروش آنلاین

داشتن یک فروشگاه مجازی برای افرادی که همواره در سفر هستند گزینه خوبی برای کسب درآمد به‌شمار می‌آید. به‌خصوص اگر این افراد سوغاتی‌ها، صنایع دستی یا محصولات برند کشورهای دیگر را به‌فروش برسانند.

مترجمی برای تامین هزینه های سفر

اگر علاوه‌بر فارسی به یک زبان دیگر مانند انگلیسی مسلط هستید، به‌راحتی می‌توانید در طول سفر طولانی‌مدت خود به دریافت متون مختلف و ترجمه‌ آن‌ها بپردازید تا درآمد خوبی به‌دست بیاورید و دیگر نگران چگونگی پرداخت هزینه‌های سفر نباشید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی