| کد مطلب: ۳۹۷۳

سیاستمداران

سیاستمداران

گلایه‌ها از معیشت به مراجع زمان تصمیم‌های سخت منجی صندوق رای است اعتراض ارامنه به قرآن‌سوزی

vahid khorasani

گلایه‌ها از معیشت به مراجع

آیت‌الله وحیدخراسانی در آستانه شهادت امام‌هادی(ع) خطاب به اعضای هیئت مذهبی و مسئولان گفت:«این روزها گلایه‌های زیادی از معیشت به ما می‌رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاء زندگی مردم است. اینها باید تمام همت خود را به کار گیرند تا مبادا شکمی گرسنه بماند، یا خانواده‌ای از جهت مالی بیچاره شود. اگر این شد که خود را وقف خدمت به ایتام آل‌محمد(صلی‌الله علیه و آله) کرد اجرش لایتناهی است.»

jahangiri

زمان تصمیم‌های سخت

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نوشت: «متأسفانه برخی به جای پرداختن به علت اصلی مشکل و حل ریشه‌ای آن، طبق معمول دنبال محکوم کردن یکدیگر هستند. دیگر کار از این سخن‌ها و از شعارهای بی‌پایه و اساس و وعده‌های پوچ گذشته و زمان اتخاذ تصمیم‌های سخت فرا رسیده است.» وی در ادامه افزود:«قطعی گاز امسال در ایام سرما به منازل مردم رسید و مرزنشینان محروم از جمله خواهران و برادران اهل‌سنت را در تربت‌جام و شهرها و روستاهای دیگر در برگرفت. در همین حال، نیروگاه‌ها به جای سوخت تمیز گاز، مازوت مصرف کرده و هوای آلوده، آلوده‌تر شده که نتیجه آن تعطیلی پیاپی مدارس و دانشگاه‌ها است.»

rabiee1

منجی صندوق رای است

علی ربیعی در نشست بررسی تبعات اجتماعی و اقتصادی وقایع اخیر با بیان اینکه می‌توان با اصلاح سیاست‌ها از بحران‌های آینده جلوگیری کرد، گفت:«یافته‌های پژوهشی و صاحب‌نظران در حوزه اقتصاد، سیاست و جامعه به اصلاح 4 حوزه سیاستی اشاره کرده‌اند که به اعتقاد بنده مهم‌ترین آن اصلاح سیاست داخلی است. اگر سال‌های گذشته از من پرسیده می‌شد که سیاست داخلی را مهم می‌دانید یا سیاست خارجی را، من بر سیاست خارجی پافشاری می‌کردم، اما امروز به شما می‌گویم که راه سیاست خارجی از سیاست داخلی می‌گذرد.»وی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: «در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریادهای کف خیابان را به رفتارهای نظام‌مند تبدیل کند.»

serkisian

اعتراض ارامنه به قرآن‌سوزی

در پی‌ادامه هتک حرمت قرآن کریم از جمله آتش زدن این کتاب آسمانی از سوی فردی در کشور سوئد و همچنین توهین به برخی از مقدسات مسلمانان در این کشورها، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران این اقدامات را شدیدا محکوم و از سکوت دولتمردان غربی در راستای منافع خود، انتقاد کرد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی