| کد مطلب: ۲۵۵۸

مقامات

مقامات

دولت گوش شنوا دارد باغ جنت محل تجمع شیرازی‏‌ها برخورد قوه قضائیه شدیدتر شود

raisi

دولت گوش شنوا دارد

ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت‌دولت با توصیه به اینکه دولت باید در تمام عرصه‌های خدمت بسیجی عمل کند، گفت: «امروز که دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هرگونه تاخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.» وی در بخش دیگری از سخنانش ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: «امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند. دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفت‌وگو و هم مانع هر نوع توسعه‌یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.»

mohebipoor

باغ جنت محل تجمع شیرازی‌ها

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: «در جهت اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی مبنی بر آزادی تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها بدون حمل سلاح به‌شرطی که مخل امنیت اسلام نباشد، باغ جنت شیراز به‌عنوان نخستین مکان برای برگزاری این اجتماعات در این کلانشهر تعیین شد. برنامه‌ریزی برای تحقق این امر از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی ظرفیت‌ها و جمع‌بندی نظرات مختلف این تصمیم نهایی شد. در ادامه مکان‌های دیگری نیز در شهر شیراز برای برگزاری تجمعات قانونی انتخاب و معرفی خواهد شد. براین اساس، از این پس تمام تشکل‌ها، احزاب و صنوف مختلف قانونی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری شیراز درخواست تجمع قانونی خود را ارائه دهند و پس از طی فرایند قانونی، مجوز برگزاری تجمع صادر خواهد شد.»

Esmaeel Kowsari 2

برخورد قوه قضائیه شدیدتر شود

محمداسماعیل کوثری، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با جماران در واکنش به ناآرامی‌های غرب کشور گفت: «در نوع برخورد با برهم‌زنندگان امنیت همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، قوه‌قضائیه باید برخورد شدیدی را با عوامل اصلی که در اصل به نیابت از استکبار جهانی و صهیونیست لیدر بودند و فرماندهی کردند انجام دهد تا درس عبرتی برای این دسته از افراد شود. همان‌طور که حضرت امام و مقام معظم رهبری فرمودند نظام جمهوری اسلامی از مردم برخاسته و برای خود مردم است. در سال ۵۹ طی ۸سال بدون امکانات جنگیدیم و ایستادیم، لذا اینگونه نیست که توان مقابله نداشته باشیم، اما مردم باید در چارچوب مشخص مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند تا مشکلات‌شان حل شود. تجزیه‌طلبان به‌خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده‌اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به‌دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی