| کد مطلب: ۷۰۰۰

معرفی 5 سایت برتر خارجی برای خرید هاست و نحوه خرید از آنها

معرفی 5 سایت برتر خارجی برای خرید هاست و نحوه خرید از آنها

برای پرداخت هزینه هاست و خرید از وبسایت‌های خارجی حتماٌ باید دارای حساب بین‌المللی باشید، در غیر اینصورت باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال وب س

برای پرداخت هزینه هاست و خرید از وبسایت‌های خارجی حتماٌ باید دارای حساب بین‌المللی باشید، در غیر اینصورت باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال وب سایتی هستید که بتوانید بدون نیاز به حساب بانکی بین المللی، خریدهای اعتباری خود را انجام دهید، نوین پرداخت کنار شماست.

اگر به دنبال راهی برای خرید هاست هستید و اطلاعی درباره بهترین‌های بازار نمی‌دانید، در این مقاله قرار است به سراغ ۵ سایت جذاب و کاربردی برویم که از طریق آن‌ها می‌توانید هاست مورد نظرتان متناسب با نیازهای کسب و کارتان را خرید کنید. همچنین در پایان خواهیم گفت که چطور می‌توانید برای خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال اقدام کنید تا هزینه‌های مربوط به هاست را بپردازید.

images 1688194480 649fcdb0a5a0b

خرید سرور و هاست خارجی

برای ایجاد یک کسب و کار مجازی قوی به امکانات خوب نیاز دارید. یکی از امکانات مهم داشتن هاست پرقدرت و سریع برای وب سایت است. میزبانی وب یا هاستینگ می‌تواند از سرور های خارجی کمک بگیرد یا از سرور های داخلی. عملکرد سریع و صحیح هر وب سایت نخست به هاستینگ پرقدرت آن مربوط است.
بعضی از کسب و کار ها به خاطر امکانات بهتر و قدرت سرور های خارجی به سراغ آن‌ها می روند. به دلیل وجود رقابت شدید بین سیستم‌های خرید و فروش هاستینگ، باید اذعان کنیم که امکانات در این زمینه مدام زیادتر و بهتر می‌شود.

پرداخت هزینه هاست خارجی

پرداخت هزینه خرید هاستینگ خارجی را به کمک خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می توانید بدون دردسر انجام دهید.
نوین پرداخت توانایی پرداخت انواع خدمات ارزی برای خرید هاست در ارتباط با میزبانی وب و هاستینگ را دارد. پرداخت ها می توانند با خرید پی پال ، خرید آنلاین پرفکت مانی، ویزا کارت ، مستر کارت و ... صورت پذیرد که هر یک برای کاربران ایرانی دارای محدودیت‌های خاصی است. نوین پرداخت به شما در این مسیر کمک می‌کند تا محدودیت ها کمتر شود.

معرفی بهترین سایت خرید هاست خارجی

images 1688194551 649fcdf747d19

1- میزبانی وب InMotion

آدرس سایت : https://www.inmotionhosting.com
INMOTION دارای رتبه الکسای ۴۰۰۰ است. همچنین INMOTION سایت‌های فروشگاهی مختلف با مزایای گوناگون را به صورت کامل پوشش می دهد. در تمام مدتی که کسب و کارتان اشتراک خریداری شده این هاستینگ را به همراه دارد، می توانید از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوید. عملکرد آن مبتنی بر cPanel طراحی شده که بسیار عالی است. از خدمات دیگری که این سایت به کسب و کارها ارائه می دهد این است که اگر به هر دلیلی از خدمات ارائه شده و هاستینگ خریداری شده راضی نبودید تا ۳ ماه زمان باقیست تا پکیج را کنسل کنید و وجه پرداختی را پس بگیرید.

پکیج های هاستینگ که سایت INMOTION ارائه می دهد عبارتند از :

طرح اول (Pro) که قدرتمند ترین طرح محسوب می‌شود و در برگیرنده تخفیف حدود ۵۰ درصدی می‌شود و تنها ۸.۴۹ دلار در ماه هزینه در بر خواهد داشت. طرح بعدی که توسط این مجموعه به کسب و کارها ارائه می‌شود شامل ۱۵درصد تخفیف است.
طرح Launch حدود 7 دلار در ماه هزینه دارد. جزء کم هزینه‌ترین پکیج این شرکت محسوب می‌شود.

۲- میزبانی وب Bluehost

آدرس سایت : https://www.bluehost.com/
رتبه الکسا bluehost چیزی حدود ۱۲۰۰ است. بلوهاست پهنای باند نامحدودی برایتان به ارمغان می‌آورد. میزبانی سایت‌های فروشگاهی و ووکامرس را به خوبی ساپورت می‌کند. با خرید پکیج های این سایت دامنه رایگان هم به کسب و کار و بیزینس شما تعلق می گیرد. Bluehost برخوردار از یک تیم پشتیبانی خوب و قدرتمند است و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.
این شرکت هاستینگ امکانات بسیار بالایی در این زمینه دارا می باشد و همچنین قیمت آن نیز مناسب است . خوب است بدانید که محیط هاستینگ کاربری بلوهاست ، بر پایه cPanel است. به همین دلیل است که کلیه فعالیت‌ها مثل تنظیم کردن هاست را به راحتی انجام خواهد داد. هزینه هاست اشتراکی این شرکت در طول ماه‌های مختلف متمایز است و بین ۲٫۹۹ الی ۷٫۹۹ دلار می‌باشد.

۳-میزبانی وب HostGator

آدرس سایت : https://www.hostgator.com/
این سایت به طور تقریبی دارای رتبه الکسای ۱۲۰۰ است و از پهنای باند نامحدودی برخوردار است و همچنین از فضای دیسکی بدون محدودیت برخوردار است در صورتی که تمایل دارید سایتی با کمترین هزینه ممکن را به راحتی آپ کرده و راه اندازی کنید و به دنبال هاستی با کیفیت لازم و البته قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می شود که از هاست HostGator کمک بگیرید. یکی از مزایای hostgator این است که با در نظر گرفتن قیمت فروش هاست، امکانات هاستینگ را بدون هیچگونه تغییری با همان کیفیت ارائه می دهد. این موضوع تا حدود بسیار زیادی جذاب و هیجان انگیز است که با انتخاب سرویسی ارزان قیمت می‌توانید کیفیت مناسبی را متناسب با نیازتان خرید کنید.

4-میزبانی وب GoDaddy

آدرس سایت : https://www.godaddy.com/
این سایت به طور تقریبی دارای رتبه‌ی الکسای ۱۰۰۰ است. همچنین در صورت خرید از بسته‌های godaddy، دامنه ی رایگان به کسب و کارها ارائه خواهد شد. این شرکت خدمات خود را به صورت کاملاً کاربر پسند و در کمترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. از طرفی دارای خدمات پشتیبان گیری داده‌ها و سئو است و پهنای باند آن محدودیتی برای کسب و کارها قائل نیست.

5-میزبانی وب از IONOS

آدرس وب سایت : https://www.ionos.com/
ionos دارای رتبه ی الکسای ۱۰۰۰ است و در برابر حمله‌های سایبری و هکرها محافظت می شود و به خوبی مقاومت می‌کند و ionos همچنین دارای گواهی رایگان SSL است. این شرکت از برترین شرکت های اروپایی در زمینه خرید و فروش هاستینگ است. ionos در کشور آلمان تاسیس شده و جهت رضایت مندی مشتریان و کسب و کارهای مختلف خدمات رایگانی مثل ارائه نرم افزار طراحی وب را به مشتریان ارائه می‌دهد.

images 1688194715 649fce9b1a825

پرداخت ارزی نوین پرداخت

برای پرداخت هزینه هاست و خرید از وبسایت‌های خارجی حتماٌ باید دارای حساب بین‌المللی باشید، در غیر اینصورت باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال وب سایتی هستید که بتوانید بدون نیاز به حساب بانکی بین المللی، خریدهای اعتباری خود را انجام دهید، نوین پرداخت کنار شماست. خرید آنلاین با پرفکت مانی، خرید با ویزا کارت ، افتتاح حساب پی پال ، وب مانی و... برخی از خدمات مهمی است که نوین پرداخت به کاربران خود ارائه می‌دهد. پشتیبانی قوی، سرعت آنی و امنیت کاربری در کنار سایر خدمات، مزایای ویژه‌ای است که نوین پرداخت برای کاربران خود به ارمغان آورده است. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانیم.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی