| کد مطلب: ۱۳۱۶

مدیران

مدیران

آخرین خبرهای اقتصادی ایران و دنیا

پرواز نامحدود برای جام جهانی

برای جابه‌جایی افرادی که قصد تماشای مسابقات جام جهانی را در قطر دارند، محدودیتی وجود ندارد. رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر به موضوع جالبی اشاره کرد. او در پاسخ به این سوال که طرف قطری عنوان کرده است به شرط اقامت سه روز در قطر، بلیت بازی‌های جام جهانی را به متقاضیان ایرانی می‌فروشد، گفت: «ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند. همچنین تماشاگران خارجی می‌توانند با استفاده از هواپیماهای شاتل ما و انتخاب کیش به عنوان محل اقامت‌شان، بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و به کشور مبدا خود برگردند. چون به هر حال اقامت در قطر، اقامت گرانی است. در هر حال از نظر تعداد پرواز تقریباً محدودیتی نداریم و با قطری‌ها به توافق رسیده‌ایم. آن‌ها برای لندینگ ایرانی‌ها پولی دریافت نمی‌کنند.»

جعل سایت ایران ایر

«مسافران مراقب سایت جعلی ایران‌ایر باشند.» این خبر را حسام قربانعلی، سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر اعلام کرد و از مسافران خواست فقط به وب‌سایت اصلی شرکت مراجعه کنند. او اظهار کرد: «اخیراً وب‌سایت جعلی به نشانی https:ebookingiranair. ir با ثبت دامنه اصلی رسمی ایران‌ایر اقدام به فروش بلیت‌های این شرکت کرده است.» سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با اشاره به انجام اقدامات قضائی برای مسدودسازی این سایت جعلی، گفت: «از مسافران تقاضا داریم برای خرید بلیت از این شرکت هواپیمایی، فقط از وب‌سایت رسمی ایران‌ایر به آدرس https:ebooking. irinair. com اقدام کنند.» به گفته قربانعلی همچنین در شبکه‌های مجازی و از جمله اینستاگرام صفحه‌های مجازی متعددی به نام این شرکت ایجاد شده است که مطالب مخالف امنیت ملی در آن درج می‌شود. سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر افزود: «این صفحات جعلی است و هیچ ارتباطی با شرکت هواپیمایی ایران‌ایر ندارند و تنها صفحه رسمی این شرکت هواپیمایی iranairofficial@ است.»

یک‌میلیاردتومان برای افشای فساد

برای اولین بار در کشور سه درصد از عواید حاصل از گزارش فساد تا سقف یک میلیارد تومان به‌عنوان پاداش نقدی گزارشگر فساد در نظر گرفته شده است. علی نظامی، رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک ظرفیت‌های لازم برای حمایت از گزارشگران فساد را افزایش دهیم، گفت: «در صورتی که مدیران مانع حمایت از گزارشگران فساد شوند یا شاهد اقدام تلافی‌جویانه ازسوی آنها علیه گزارشگران باشیم، گزارشگر حتماً تحت حمایت‌های دستورالعمل وزارت اقتصاد قرار خواهد گرفت. اخیرا گزارشی ازسوی کارکنان یکی از دستگاه‌ها به دست ما رسیده بود و از آنجا که گزارشگر هویت خود را نزد مدیران خود فاش کرده بود، مدیر ارشد آن مجموعه اقدامات تلافی‌جویانه‌ای علیه او انجام داد که این مدیر با برخورد قاطع وزیر روبه‌رو شده و با وجود فشارها و حمایت‌های سیاسی، در روزهای گذشته این مدیر ارشد برکنار شد.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی